معرفی فن صنعتی بزرگ

معرفی فن صنعتی بزرگ

اولین باری که یک فن صنعتی بزرگ را دیدی، احتمالاً مانند بقیه واکنش نشان داده اید. فکت افتاد خیره شدی و چیزی شبیه این گفتی: “وای، چقدر بزرگه!

چه متوجه شده باشید یا نه، احتمالاً در هر انبار، کارخانه، سالن ورزشی یا فضای غول‌پیکر دیگری که در آن بودید، راحت هستید. این به این دلیل است که فن‌های صنعتی عظیم به طور خاص برای کار در ساختمان‌های بسیار بزرگ طراحی شده‌اند.

این نوع فن ها دقیقا چه کار می کنند؟ چرا اینقدر بزرگ هستند؟ آیا به یک فن صنعتی بزرگ نیاز دارید؟

چه چیزی به عنوان فن صنعتی در نظر گرفته می شود؟

پنکه های سقفی برای مدت طولانی – نزدیک به 150 سال – وجود داشته اند. آنها در همه جا در خانه ها، دفاتر و مغازه ها در سرتاسر جهان رایج شده اند. به احتمال زیاد، شما حداقل یکی در خانه خود دارید.

اما اگر یک پنکه سقفی استاندارد را در یک انبار نصب کرده باشید، بعید است که تفاوتی را متوجه شوید. دلیل آن این است که فن های معمولی 3 یا 4 فوتی آنقدر بزرگ یا قدرتمند نیستند که بتوانند جریان هوا را فراتر از مساحت 200 یا 300 فوت مربع (تقریباً به اندازه یک اتاق خواب معمولی) ایجاد کنند.

در تاسیسات صنعتی مانند انبارها (که به طور متوسط 50000 فوت مربع یا بیشتر مساحت دارند)، یک پنکه سقفی معمولی تفاوت محسوسی ایجاد نمی کند. آنها در بهترین حالت تزئینی هستند.

سپس حدود 20 سال پیش، برخی از مهندسان هوشمند شروع به آزمایش نوع جدیدی از پنکه سقفی برای فضاهای بزرگتر کردند. این فن‌ها دارای موتورهای قوی‌تر، قطعات و مواد بادوام‌تر و بزرگ‌تر و بسیار بزرگ‌تر از همتایان داخلی خود بودند. این ماشین‌های سنگین که فن‌های HVLS (حجم بالا و سرعت پایین) نامیده می‌شوند، به‌طور خاص برای محیط‌های صنعتی ساخته شده‌اند که شرایط ممکن است سخت باشد و نیاز به عملکرد آنها اغلب شدید باشد.

فن بزرگ صنعتی چقدر بزرگ هستند؟ اندازه اکثر آنها بین 8 تا 24 فوت (2.4 تا 7.3 متر) در قطر است و بزرگترین پنکه سقفی صنعتی موجود در بازار را ارائه می دهد

30 فوت (9.1 متر) قطر. عرض آن به اندازه یک تور والیبال معمولی یا طول یک اتوبوس مدرسه است.

چه زمانی باید از یک فن صنعتی بزرگ استفاده کنید؟

اگر انبار، کارخانه یا سایر تاسیسات صنعتی با مساحت 10000 فوت مربع یا بزرگتر دارید، باید از یک فن صنعتی بزرگ استفاده کنید.

اگر انبار شما خیلی گرم یا خیلی سرد است و تهویه مطبوع ندارد، باید از یک فن صنعتی بزرگ استفاده کنید.

اگر کارمندان شما به دلیل شرایط گرم، مرطوب و/یا گرد و غبار در انبار، تمرکز روی کار خود را خیلی ناراحت کننده می دانند، باید از یک فن صنعتی بزرگ استفاده کنید.

اگر در انبار خود تهویه مطبوع دارید اما می‌خواهید آن را با سیستمی با مصرف انرژی بیشتر تکمیل کنید، باید از یک فن صنعتی بزرگ استفاده کنید.

اگر می خواهید کارگران انبار شما راحت و پربازده باشند، باید از یک فن صنعتی بزرگ استفاده کنید.

اگر می خواهید میزان مصرف انرژی خود را کاهش دهید و قبض برق خود را کاهش دهید، باید از یک فن صنعتی بزرگ استفاده کنید.

اگر سقف انبار شما حداقل 15 فوت ارتفاع دارد، باید از یک پنکه بزرگ انبار صنعتی استفاده کنید.

برای تصمیم گیری با کارشناسان ما صحبت کنید.

خودتان می توانید ببینید که آیا یک پنکه صنعتی بزرگ برای ساختمان صنعتی بزرگ شما مناسب است یا خیر. هنگامی که با یکی از کارشناسان جریان هوا در Big Ass Fans تماس می گیرید، ما شما را در فرآیند انتخاب پنکه مناسب فضای شما راهنمایی می کنیم.

ما حتی اندازه‌ ساختمان شما را می‌گیریم و یک مدل دینامیک سیالات محاسباتی ایجاد می‌کنیم که نشان می‌دهد چگونه یکی از فن‌های صنعتی ما بر گردش هوا در تأسیسات شما تأثیر می‌گذارد. این یک راه آسان و رایگان برای دیدن نتایج دقیقی است که از سرمایه گذاری در یکی از فن های بزرگ صنعتی ما به دست خواهید آورد.

X