خدمات بالانس کارگاهی شرکت بادافزار

خدمات بالانس کارگاهی شرکت بادافزار

خدمات بالانس کارگاهی از دیگر خدمات اصلی و مهم شرکت بادافزار است که با مجهزترین  دستگاه ها توسط تیم مهندسین شرکت  تحت استانداردهای بین المللی انجام می شود.

روش های بالانس استاتیکی و دینامیکی کارگاهی

بالانس کارگاهی در محل کارگاه به 3 روش بالانس تک صفحه ای (استاتیکی) ، بالانس دو صفحه ای (دینامیکی) و بالانس سه صفحه ای (کوپلی)  انجام می شود.

دو نوع اصلی دستگاه تعادل کارگاهی یاتاقان سخت و یاتاقان نرم هستند که تفاوت آنها در سیستم تعلیق آنها است نه در یاتاقان های مورد استفاده.

در ماشین های بلبرینگ سخت بالانس با فرکانس کمتری نسبت به فرکانس رزونانس دستگاه انجام می شود. در ماشین های بلبرینگ نرم بالانس در فرکانس بالاتری نسبت به فرکانس تشدید دستگاه انجام می شود. هر دو نوع ماشین مزایا و معایب متفاوتی دارند.

ماشین‌های بلبرینگ سخت را می‌توان در محدوده‌های وزنی زیادی استفاده کرد، زیرا این ماشین‌ها از سنسورهای نیرو استفاده می‌کنند و در حین کار فقط به یک کالیبراسیون نیاز دارند. فقط باید پنج بعد هندسی به دستگاه داده شود تا دستگاه آماده کار شود. بنابراین با توجه به مطالب گفته شده، این نوع ماشین ها برای مصارف تولیدی مناسب هستند زیرا نیازی به کالیبراسیون ندارند و در محدوده وزنی بزرگ تری کار می کنند. (یک بار و برای همیشه کالیبره می شوند)

در یاتاقان های نرم وزن روتور نصب شده برای تعادل کارگاهی بر رفتار ارتعاشی آن تأثیر می گذارد، بنابراین در این نوع بلبرینگ ها نیاز به کالیبراسیون جداگانه برای هر روتور احساس می شود. این ماشین ها حساسیت بیشتری دارند و در نتیجه تعادل کارگاهی بهتری دارند. برای اندازه گیری یک سنسور ارتعاش روی یاتاقان ها نصب می شود و برای ماشین های یاتاقان نرم از سنسور سرعت استفاده می شود. خروجی این نوع سنسورها متناسب با سرعت ارتعاشات افزایش می یابد.

خدمات بالانس کارگاهی شرکت بادافزار

از فتوسل سنسوری برای اندازه گیری سرعت چرخش روتور و همچنین تعیین زاویه صفر روتور در طول عملیات بالانس استفاده می شود. هنگام استفاده از فتوسل، باید از یک نقطه بازتابنده (نوار براق) برای فعال کردن سنسور استفاده شود. البته لازم به ذکر است که طول نوار براق باید به اندازه ای باشد که حسگر بتواند آن را بر اساس محیط دستگاه تشخیص دهد.

برای خدمات بالانس کارگاهی از چه دستگاه هایی استفاده می شود؟

بالانس کارگاهی به راحتی توسط تکنسین های حرفه ای با کمک دستگاه های افقی و عمودی با ظرفیت های مختلف (300 کیلوگرم، 1000 کیلوگرم، 5000 کیلوگرم و …) در کارگاه و با دقت بالانس متفاوت انجام می شود. این دستگاه ها مجهز به سیستم کامپیوتری و قابلیت چاپ نتایج بالانس بوده و برای بالانس قطعات با قطرهای مختلف و بزرگ می توانند بارگیری و تخلیه را انجام دهند.

چگونه از خدمات بالانس کارگاهی استفاده کنیم؟

گروه فنی و مهندسی شرکت بادافزار عملیات تعادل کارگاهی را با انجام هزاران پروژه موفق ثبت شده در سایت شرکت تحت استانداردهای جهانی و با اعتبار کامل به عنوان یکی از مجموعه های در زمینه بالانس کارگاهی در کشور انجام داده است.

خدمات تعادل کارگاهی برای کدام مشتری مناسب خواهد بود؟

شرکت بادافزاربه عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه بالانس صنعتی آماده ارائه خدمات آنالیز ارتعاشات و تعادل ماشین آلات و تجهیزات دوار در محل و کارگاهی به شما مشتریان عزیز می باشد. برای مشتریان زیر برای دریافت انواع خدمات شرکت از قبیل خدمات کارگاهی مناسب خواهد بود:

زمانی که سرمایه گذاری برای خرید دستگاه تعادل کارگاهی برای مشتری توجیه اقتصادی ندارد.

زمانی که مشتری به دستگاه تعادل پیشرفته و مناسب دسترسی ندارد.

زمانی که تمام دستگاه های ماشین تعادل مشتری در فرآیند تولید دخالت دارند.

زمانی که مشتری به تجربه نیاز دارد و ماشین آلات را با تکنولوژی جدید متعادل می کند.

زمانی که روتور صنعتی مشتری مشکل غیر عادی دارد.

زمانی که مشتری قادر به دریافت دقت بالانس مناسب در روتور خود نباشد.

خدمات بالانس کارگاهی شرکت بادافزار دیدگاه

  1. I like what you guys are up also. Such clever work and reporting! Carry on the superb works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it’ll improve the value of my web site 🙂

نظرات بسته شده اند.

X